0

Veelgestelde vragen & tips

Handig om te weten

Een overzicht van handige weetjes en veelgestelde vragen over onze feestpoppen en diensten. Of je nu op zoek bent naar informatie over verhuur, levering of reservering, we hebben de meest voorkomende vragen voor je op een rij gezet.

Niet gevonden wat je zocht? Neem dan gerust contact met ons op. 

Waar vind je Feestpoppenpaleis?

Feestpoppenpaleis is gevestigd in Sprundel, in het hart van West-Brabant. We zitten dichtbij Breda, Etten-Leur en Roosendaal, waardoor we goed bereikbaar zijn voor klanten in de regio.

Hoe eenvoudig is het opzetten van een Abraham of Sarah feestpop?

Heel eenvoudig! Bij het afhalen geven we je een duidelijke instructie en in de transporttas zit een instructiekaart

In het kort:

  1. Haal de feestpop uit de transporttas en rol hem uit.
  2. Controleer of er geen obstakels zoals bomen, goten of scherpe randen in de buurt zijn.
  3. Sluit de blower aan en zet hem aan.
  4. Bevestig de scheerlijnen stevig met de meegeleverde haringen.
  5. Het is handig om dit met twee personen te doen: één houdt de pop vast, terwijl de ander de scheerlijnen bevestigt.

Mocht je toch hulp nodig hebben, neem dan contact met ons op.

Hoe lang duurt het opzetten van een feestpop?

Het opzetten van een feestpop neemt gemiddeld zo’n 10 minuten in beslag. Het daadwerkelijk opblazen zal een minuut of 2 in beslag nemen, wat uiteraard afhankelijk is van de grootte van de pop.

In de transporttas zit een instructiekaart voor alle afzonderlijke stappen bij opbouw en afbouw.

Moet de blower continu aan blijven?

Ja, de blower moet constant blijven draaien om de feestpop of het opblaasfiguur opgeblazen te houden.

Zijn de feestpop, opblaasfiguur en blower bestand tegen regen?

Ja, onze opblaasfiguren en blowers kunnen tegen regen. Zorg er wel voor dat verlengsnoeren goed afgeschermd zijn om kortsluiting te voorkomen.

Kan ik een feestpop opzetten bij windkracht 5 of hoger?

Om schade te voorkomen raden we af om bij windkracht 5 of hoger  een feestpop te plaatsen. Twijfel je? Berg de pop dan (tijdelijk) op voor de veiligheid. Veiligheid voor alles!

Past een feestpop of opblaasfiguur in mijn auto?

Jazeker! Onze feestpoppen en  opblaasfiguren passen in een elke personenauto. Ze worden geleverd in een transporttas ter grootte van een grote sporttas (± 90 x 50 x 40 cm). De blower wordt los meegeleverd.

Kan ik de feestpop 's nachts laten staan?

Dit hangt af van de locatie. Is het veilig? Zorg ervoor dat de pop veilig staat en dat de blower geen geluidsoverlast veroorzaakt. Twijfel je? Haal de pop dan ’s avonds binnen en blaas hem de volgende ochtend opnieuw op.

Zijn er feestpoppen voor verschillende leeftijden?

Zeker! We hebben leeftijdborden en banners voor alle leeftijden en kroonjaren zoals bijv. 30 jaar, 40 jaar, 50 jaar, 60 jaar, 70 jaar, 80 jaar etc. Ook banners geschikt voor pensioen kun je eenvoudig meebestellen. De meeste  poppen kunnen we leveren met een banner of broche voor alle leeftijden van 0 t/m 99 jaar. Bij je bestelling geef je als notitie aan welk leeftijdenbord je nodig hebt.

Waar en wanneer kan ik de gehuurde materialen ophalen en terugbrengen?

De gereserveerde blikvangers kunnen – met uitzondering van zaterdag – de avond voor het feest (dag 1) bij ons worden opgehaald en de dag na het feest (dag 3) bij ons worden teruggebracht, tenzij anders besproken.

Onze gebruikelijke afhaaltijden en retourtijden.

Ophalen: 

  • Maandag t/m vrijdag: 17:00 – 19:00 uur
  • Zaterdag: 10:00 – 12:00 uur
  • Zondag: 18:00 – 19:00 uur

Terugbrengen:

  • Maak tot 19:00 uur gebruik van onze retourkast.
    (Alle informatie ontvang je bij het afhalen van je bestelling).

* Bezorgen en ophalen is evt. mogelijk, informeer naar de mogelijkheden. Hiervoor geldt een meerprijs

Zijn de prijzen op de website inclusief BTW?

Ja, alle prijzen op onze website zijn inclusief BTW, tenzij anders staat aangegeven.

Moet ik borg betalen?

Bij Feestpoppenpaleis vragen we geen borg. We vertrouwen op je goede zorg en gaan er vanuit dat je verantwoordelijk met onze materialen omgaat. Mocht er onverhoopt tijdens het opzetten – of gebruik – iets kapot gaan neem dan altijd contact met ons op.

De poppen worden na  terugkomst  altijd door ons gecontroleerd.

Hoe kan ik betalen?

Je kunt betalen via een van ons te ontvangen iDEAL betaalverzoek. Wil je de verrassing geheim houden? Dan kun je ook contant betalen bij het afhalen.

Pinnen is helaas (nog) niet mogelijk.

Is het mogelijk om per factuur te betalen?

Huur je zakelijk? Dan kun je op factuur betalen. Kies bij je bestelling voor “betaalverzoek” en vermeld dit in de bestelnotitie.

Wanneer is mijn bestelling definitief?

Je bestelling is definitief zodra je een bevestiging van Feestpoppenpaleis hebt ontvangen. Dit gebeurt meestal via e-mail, maar kan ook per SMS of WhatsApp. Zorg ervoor dat al je gegevens compleet zijn, zodat we de bevestiging snel kunnen versturen. Bekijk onze Algemene Voorwaarden voor meer details.

Wat moet ik doen bij schade aan een gehuurd product?

Neem direct contact met ons op. We zoeken dan samen naar een passende oplossing.

Heb je bij je bestelling aangegeven gebruik te willen maken van ons Garantiefonds? Dan zijn de bijbehorende garantievoorwaarden van toepassing. Meer informatie hierover vind je op onze Garantiefonds-pagina.

Moet ik gehuurde materialen schoonmaken voor terugbrengen?

Ja, zorg ervoor dat de materialen schoon en zo droog mogelijk teruggebracht worden, net zoals je ze van ons hebt ontvangen. Controleer op voorhand of alles compleet is.

Wit feestpoppenpaleis

MIJN VRAAG STAAT ER NIET BIJ

Neem gerust contact met ons op

FEESTPOPPENPALEIS

Het hipste adres voor een opvallend feestje!

0
    0
    Winkelmand
    Je winkelmand is leegVerder winkelen

    Zoeken

    Sluitingsdagen '25 - '26

    Dit jaar zijn we op de volgende dagen gesloten en  telefonisch niet bereikbaar:

    • 1e Paasdag: 20-4
    • Voorjaar: 28-4 t/m 2-5
    • 1e Pinksterdag: 8-6
    • Zomer: 30-8 t/m 19-9
    • Kerst: 24-12 t/m 26-12
    • Jaarwisseling: 31-12-2025 t/m 2-1-2026

    Heb je toch een vraag tijdens deze dagen? Stuur ons een mail of WhatsApp-bericht. We lezen deze regelmatig uit en reageren zo snel mogelijk, al kan dit iets langer duren dan normaal.

    Wil je een boeking maken buiten de sluitingsdagen? Dat kan gewoon, afhankelijk van beschikbaarheid!